maandag 7 februari
Profiteer alleen deze week van een speciale G19 Early Bird-korting
Op zaterdag 12 maart a.s. vindt in Den Haag de 19e editie plaats van Dag in de Branding, het Festival voor Nieuwe Muziek. Het centrale thema van deze editie is “liefde, taal, poëzie en expressie” – elementen die stuk voor stuk op een bijzondere en eigenzinnige wijze in het programma zijn verweven. Op diverse locaties in Den Haag spelen o.a. Slagwerk Den Haag, Ensemble Nieuw Amsterdams Peil speelt Louis Andriessen ‘Anaïs Nin’, Ghalia Benali, Het Residentie Orkest olv Reinbert de Leeuw ft. Bret Dean en Kleine Viezerik.
In de week van maandag 07 tot maandag 14 februari is het mogelijk je festivalkaarten voor de 19e editie van Dag in de Branding tegen een Early Bird-korting te kopen. Alleen deze week betaal je € 30 voor een passe-partout (ipv € 35). De actie is zoals gezegd geldig tot maandag 14 februari; de Early Bird-kaarten zijn verkrijgbaar via de website van Dag in de Branding | www.dagindebranding.nl. Een passe-partout geeft toegang tot het volledige programma van Dag in de Branding.